23 Apr 2016

#OOTD Tessie 23/4/2016

Zdravím všechny! :) Doufám, že se máte přenádherně a já tu jsem po nějaké době zase s outfitem, tentokrát i se svým oblíbeným trendem off shoulder. Úplně si pamatuju, jak jsem do spadlých ramen byla zblázněná už dřív a marně se v Praze v obchodech snažila něco najít. Teď už jsou oblečení tohoto střihu plné výlohy a je to vlastně ještě horší, protože je těžké si vybrat, když je nádherné všechny! The struggle is real :D Nicméně značka Promod taky uvedla svou kolekci Odhalená ramena a já si v rámci spolupráce vybrala tento krásný černý top. Je lehký a příjemný, takže za mě opravdu spokojenost :) Co na look říkáte? A celkově na trend odhalených ramen?










top - Promod, trenčkot a náramky - H&M, kalhoty - Tally Weijl, boty - Mango

9 comments:

  1. Moc ti to sluší. Skvělý outfit :)

    ReplyDelete
  2. Neskutočné fotky máš! Neopísateľná energia z nich vyžaruje! :)
    Vždy sa rada vraciam na tvoj blog, je vážne unikátny! ♥

    |SYDNEYSLEEK|

    ReplyDelete
  3. ten top je vážně super :)

    ReplyDelete
  4. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM Nude Patent Leather
    Christian Louboutin Pumps 12CM Red Patent Leather Wavy pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Silver pointed
    cheap christian louboutin pumps sale online and free shipping
    http://www.clsneakersmall.com

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...