12 Aug 2015

OUTFIT - Tessie 12/8/2015

instagram - @tessie93

Tentokrát jsem tu s poměrně minimalistickým outfitem :) Jak už jsem psala v Trend of the week, ukážu vám v něm moji novou asymetrickou sukni. Nebylo by na škodu, kdyby krátká část byla trošku delší, ale jinak mě moc baví, zvlášť její kostičkovaný vzor. Celý outfit jsem sladila do černobílé, což na mě není tak obvyklé, ale poslední dobou jsem si tuhle kombinaci docela oblíbila, i když se v létě černé jinak docela vyhýbám. Tenhle outfit jsme fotily ale už navečer, takže bylo celkem příjemně.

Za fotky moc děkuji adelxk :)

top - Boohoo, sukně - OASAP, kabelka - Parfois, náhrdelník - H&M, boty - Lacoste










Mám sice přírodně rovné vlasy, ale v horku, kdy nejradši nosím culík nebo drdol, se mi krepatí, proto si je jednou za čas vyžehlím. Tentokrát jsem před žehlením použila got2b "straight on 4 days" od Schwarzkopf a vlasy byly poté vážně krásně rovné a hladké.


3 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...