10 Nov 2014

OUTFITS 10/11/2014

Adela

instagram - @adelaka

Tento look byl velice na rychlo, protože jsem se spěchala učit na test do knihovny NTK, kde jsme také tentokrát fotily. Učení se na poslední chvíli, to je moje specialita. :D Šedou mikinu jsem zakoupila již před dvěma lety v Mangu v Berlíně a musím říct, že stále vypadá jako nová. Mango jsem si v poslední době hodně oblíbila, mají skvělý styl, nedávno jsem tam přišla pro kabát (ukážu v dalším looku) a měli zrovna 30% slevy, tak jsem si tam rovnou koupila i černou kabelku, kterou mám na fotkách. Zbytek looku tvoří černá košile a legíny z H&M a tenisky Nike Jordan.

This look was created very quickly, when I was heading to the national library to study for a test that I had to write that day. Last minute studying, that is my thing. :D I bought the grey sweatshirt in Mango in Berlin two years ago, and I have to say, it look still very good. I started to like Mango very much recently, it fits my style. I came there to buy a coat (which I will show you soon) last week and it was 30% off that day so I also bought the black handbag as you can see in the pictures. The rest of the look is black shirt and leggins from H&M and sneakers Nike Jordan. 







Tessie


instagram -  @tessie93

Červená károvaná šála - to jediné, co jsem ještě na podzim opravdu potřebovala. Tu svou jsem ukořištila v New Yorkeru za 350 Kč a byla jsem hrozně příjemně překvapená. Podobnou jsem totiž viděla i v Marks & Spencer (do Zary jsem už z principu nešla, protože mi bylo jasné, že levná nebude) a i tam za ni chtěli 700! Šála je tak veliká a dlouhá, že se do ní dá vážně zachumlat a určitě to bude můj parťák nejenom na podzim, ale i na zimu :) Zbytek outfitu - bundička z Primarku, kalhoty z H&M, boty z Decathlon a kabelka z Ebay. 

A tartan scarf - the only thing I really needed for Autumn. I finally managed to find it in New Yorker for 350 CZK and I was very pleasantly surprised. I saw a similar one in Marks & Spencer ( I didn't even go to Zara because I knew it wouldn't be cheap) and it cost 700 CZK! This scarf is so big and long that it can keep you warm and it will definitely be my partner not only in Autumn but also for the Winter :) The rest of the outfit - jacket from Primark, pants from H & M, shoes from Decathlon and handbag from Ebay.






5 comments:

  1. tak ten druhý outfit nemá chybu O.o Ale jelikož já většinou nemám náladu ani čas na vymýšlení kombinací u outfitu (a hrozně mě to štve -_-) tak bych si klidně zvolila i ten první, takový jednoduchý a pohodlný, to můžu :3
    franckovaveronika.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. ach..ten druhý outfit je super! ta šála je božská! tartan prostě letí! :) www.beautypusinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Moc se mi líbí oba dva outfity! Ta šála je úžasná!:)

    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. both outfits are so perfect!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...